logo

スポンサーサイト

2008.06.15 Sunday

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | -

5 tahun 1 bulan

2007.06.21 Thursday

Adik sekarang dah pandai bercerita.. apa benda yang berlaku kat youchien, apa yg kawan dia ada.. semua dia cerita.

Cara dia bercerita pun dah style budak jepun.. "anou ne.. bla bla bla.. anou ne.. bla..bla bla."

Kalau cerita apa yg kawan dia ada pulak.. " anou ne.. ____chan ne bla bla bla.. emm kawaii..." Beriya betul sebut perkataan kawaii tu. Macam dia nak juga tapi dia tak pula minta.

Sekarang ni dia dah tak minta yg bukan-bukan. Dia takut duit dia abis.. Sekarang ni, apa yg dia nak kena guna duit dia. Target dia, duit harian yg mama or papa bagi nak simpan untuk pergi Disneysea.

adik
5 tahun 1 bulan

スポンサーサイト

2008.06.15 Sunday

| - | -

Komen


Tulis Komen