logo

スポンサーサイト

2008.06.15 Sunday

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | -

Selera

2008.04.17 Thursday

Lama dah mama tak menghias makanan untuk Adik dan Along. Sibuk memanjang.. dah tak sempat nak hias.

Dua tiga hari ni Adik kurang selera makan. Sarapan tak nak makan. Makanan yang dia bawa gi tadika pun tak habis dimakan. So hari ni mama hiaslah sikit makanan dia. Susun dalam bekas cantik-cantik dan sediakan dessert sekali kat dalam bekas tu.
Bila tengok mama buat macam ni.. habis dimakannya.. tak payah nak paksa-paksa lagi dah.

kereta
licin........

スポンサーサイト

2008.06.15 Sunday

| - | -

Komen


Tulis Komen